Påskafton

Idag fixade pappa Påskmiddag som han bjöd hela familjen på. Det blev skinka, potatis, lax, ägg, sill, majonäs och massor annat gott till. Till efterrätt har vi ätit glasstårta och annat gott.

Barnen fick idag också varsin Påskägg med godis i och Minna fick såklart sin lilla Påskägg också. Den innehöll puréburk också och några godis som Minna fick bara smaka på lite.
Det var Minna's tredje Påskägg.

Kvällen är inte slut än, men för min del känns den seg och lite tråkig.
Alla sitter och super i köket/brorsans rum och jag ligger här i sovrummet med Minna och syrran. Minna sover just nu. Jag och syrran ska kolla på en film nu, en thriller.

Ha en fortsatt trevlig Påsk!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Linnea- Blev mamma som 17åring till världens bästa Ebba

Ville bara tipsa dig om en tävling som jag har startat upp på min blogg idag, där man kan vinna ett presentkort värde 300:- att shoppa hos bestkids.se :) Hälsningar Linnéa



[http://linneagranstrom.blogg.se/2012/april/vinn-ett-presentkort-vard-300-hos-bestkids.html]

2012-04-18 @ 19:43:27
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0