Veckans uppdatering

Denna vecka har jag ägnat förmiddagarna till träning och umgås med min söta dotter.
Träningen fortsätter fint framåt och har ännu inte tröttnat på de.
Vädret har verkligen varit trist med regn och blåst. Den kalla hösten kom till slut!
Hade önskat att de slutade regna, så man kunde ta promenader ute med Minna.

Födelsedagar framför oss också, både min egna och min älsklings <3
Jag blir änna 26 redan, trodde jag skulle fylla 20.....
Älskling fyller 28 nästa vecka :)

Helgen och våra kommande födelsedagar firade vi i Trollhättan, hos mina goa föräldrar och syskon.
Har varit en bra helg, förutom vädret dock. Minna har haft roligt med moster sin och kusinen Leah <3

Just nu sitter i pappa's bil och är på väg hemåt. Det är mörkt, nästan kålsvart ute och det REGNAR!! Skönt att komma hem.

Är juhh min födelsedag IDAG. Så får gratulera mig själv och tacka för alla grattis-hälsningar från Face <3

Puss och puss från en 26 årig fjant, haha!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/797509/images/2012/pic_505f5230ddf2b35670005280.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/797509/images/2012/pic_505f5230ddf2b35670005280.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0