H2O Mop Ultra

Fick låna denna fantastiska maskin av Marie-Louise för att bl.a. rengöra våran soffa!
Den är både rolig, snabb och bra maskin som kan rengöra olika ytor och material med vattenånga. Att rengöra mattor och golv, så kan man ta loss mitten delen och använda den att rengöra allt ifrån fönster, kakel, ugn, spisplattor och allt vad du kan hitta på.

Jag har fått rent våran mikro, ugnsplåtar, ugnsgaller, köksluckor, soffan, några av Minnas leksaker, barnvagnarna och lite av ugnen.

Jag tycker att den maskinen är bra och den rengör noggrant. Men såklart kan man inte få rent vad som helst, som våran ugn som är MEGA sketen!! Men jag fick rent ugnsluckan och någorlunda inuti.

Men sedan ska man akta sig för ångan, för den är så jäkla varm!! Jag lyckades bränna mig två gånger!!
Det sved och brändes över en timme på såren :(

Men jag kan gott rekommendera den maskinen för rent får du!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0