Sopp-Diet, dag 1

Nu var veckan här då vi ska äta SOPPA hela veckan lång!!
Hur ska detta gå? Bara soppa och massor frukt och grönsaker nästan hela veckan...
 
Måndag:
 
Till frukost, klockan 09.45 åt jag soppa, bara soppa!
Tog ett äpple innan lunch och då var klockan 11.30.
Till lunch, klockan 12.15 åt jag soppa igen.
Till mellanmål, klockan 16.25 tog jag gröna vindruvor.
Till middag, klockan 16.40 åt jag lite större portion av soppa.
Mellanmål nr.2, klockan 18.05 tog några gröna vindruvor och klockan
19.20 tog ett äpple.
Till kvällsmat, klockan 20.30 åt jag soppa för sista gången för denna dag.
Klockan 21.05 tog lite gröna vindruvor innan läggdags.
 
Hur har dagen varit?
 
Tycker inte att soppan har mättat längre tid, utan efter 2 1/2 timme var man hungrig igen.
Fick en svag huvudvärk som varade i princip hela dagen, men hade även svag huvudvärk kvällen före!
Under middagstid hade jag svårt att få i mig soppan. Hade nog ingen aptit + att huvudvärken kanske
också påverkade? Soppan är god och borde inte vara några problem att äta hela veckan.
Men visst fick jag lite sug på en god smörgås på morgonen, när jag fixade en åt Minna ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0