Tandvärk...

Efter fem dagar med tandvärk och det bara blev värre, fick jag tillslut ringa till tandläkaren. Jag hade tur, fick en akuttid idag klockan 14.05. Oroade mig mest för kostnaden, eftersom vi tyvärr inte har råd!! Men det blev ändå inte så himla dyrt, som tur var. Men billigt är det inte heller, kan jag lova.

Hade ett stort hål i högra kindtand där det mesta av problemet låg, men även tanden bredvid hade litet hål.
Tandläkaren fick lagat de två tänderna, men det var bara en tillfällig lagning.
Tyvärr har jag karies som gått ända in i rötterna, så dem måste göra en rotfyllning :(( Men detta görs inte förrän nästa besök jag får, vilket kan ta tom över ett år... Puh!!
Är lång kö till tandläkaren här i Lerum.

Jag är iaf glad att jag fick fixat dessa två tänder och slipper ha så j*vla ONT!!

Fick äntligen i mig mat också precis, haft bedövad käft i flera timmar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0