Mycket på gång...

Denna vecka väntar vi med spänning på om vi får lägenheten eller inte. På Onsdag ska jag och Minna gå hälsa på i Förskolan och få info. På Måndag börjar inskolningen som känns både spännande och lite pirrigt. Kommer bli kul för Minna.

Hela nästa vecka går till inskolning och sedan veckan därpå ska Minna börja gå nästan som vanligt, fast hon går ej hela dagar eftersom jag inte börjat jobba än. Men den veckan måste jag till arbetsförmedlingen och till jobbet och hämta nya arbetskläder.

Det är mycket på gång just nu och sommaren börjar också komma till slut!
Blev lite förvånad att det var redan 11 grader när vi vaknade. Kanske blir en varm och härlig dag?


Puss & Kram i värmen!


Kommentarer
Postat av: Angela

Hej Kul att du är med i min tävling :-)
Spännande med ny lägenhet, jag hoppas att ni får den och att allt går bra på inskolningen :-)
Kram

2013-05-08 @ 13:34:31
URL: http://www.angelanoa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0