Sopp-Diet, dag 2

Första dagen gick ju ganska bra, förutom att jag hade huvudvärk hela dagen.
Men nu blir det soppa, mera soppa!!
 
Tisdag:
 
Till frukost, klockan 10.00 åt jag soppa, riven morot och två färska champinjoner.
Hoppade över mellanmålet.
Till lunch, klockan 12.20 åt soppa, färska champinjoner, tomat och majs.
Till middag, klockan 15.00 åt färska champ, riven morot, majs och tomat och det
var då jag och Minna var i Vattenpalatset.
Till mellanmål, klockan 18.00 åt mini morot.
Till kvällsmat, klockan 21.20 åt mycket soppa.
 
Hur har denna dag rullat på?
 
Idag har jag inte haft någon huvudvärk, så det har varit skönt att slippa.
Idag har jag varit mer aktiv, har promenerat ner till ICA Nära och sedan vidare
till Vattenpalatset. Jag och Minna har badat och lekt i bassängen i sammanlagt 1 1/2 timme.
Efter badet blev det promenera till ICA igen och handla lite frukt och grönt hem. Fick bli bussen hem.
Mina ben har värkt hela kvällen, orsaken till det, vette tusan?!
Har även märkt att man är kissenödig oftare, betydligt oftare.
Då soppan redan tagit slut, så fick vi göra en ny sats av soppa. Därför har kvällsmaten blivit sen,
men bättre sent än aldrig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0