Lampor

Nu har jag hittat två nya lampor till vårt hem, en kökslampa och en lampa till Minnas rum. 

Det var svårt att hitta en lampa till köket, men jag och Stefan kom överens om denna annorlunda lampa: 


Lampan beställde jag från belysningsdesign.se (Markslöjds lampor). Den kostade på rea 640 kr, original priset är 1280 kr. 

Minnas lampa blev en rosa med blommor, fjärilar mm på:



Minnas lampa kostade på rean 395 kr, original priset var 430 kr. 

Nu har vi iaf två nya lampor i hemmet. 
Nu behöver jag bara beställa gardiner till vardagsrummet. 
Hittade dessa gardiner som även Stefan tyckte att skulle passa i vardagsrummet: 


De är från ellos och funderar på att beställa hem dem. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0