En dag på stranden

Det var en härlig Lördag med sol och kring 25-28 grader varmt. 
Jag och Minna promenerade bort till stranden, Aspen här i Lerum. 
Det var bra badväder och mycket folk ute på stranden. 
Jag och Minna bestämde oss för att ta våran första dopp och det var riktigt härligt. Vattnet var lite kallt i början, som det alltid brukar vara. Men det hindrar ju såklart inte ett barn att plaska i vattnet. 


Minna doppade sig först och då kände jag sugen på att också testa. 
Det var härligt och vi stannade i vattnet säkert 20-30 min. 


Sen blev det ligga och sola med Minna. Det var så skönt att man hade kunnat somna... 


Det var en riktig mysdag med Minna, men önskar att Stefan kunde följa med oss nästa gång. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0