Födelsedagar

Jag och älskling har haft våra födelsedagar och det har varit en del överraskningar från båda hållen 💜

Utöver mina presenter som jag fick av min älskling, hade vi fika med våra vänner. Köpte en god marsipantårta att bjuda på. 


Nico och Dennis gav mig fräcka pedaler i present. Nu kan jag pimpa min bil. 



Min älskade kusin Sanna skickade kort och denna fina pärlarmband i lila som hon hade köpt från Brazilien. 

Tack kussan min 😘 


Älskling överraskade med en god middag och väldigt fina blommor 💜



Jag överraskade älsklingen med att lägga ut en bild på honom i Lerums Tidningen 😀 


... och såklart grattade han på Facebook med denna fina collage 😉 


Våra familjer + släktingar skickade kort med pengar i. Vi tackar alla ❤️

Största överraskningen var en heldag i Göteborg som jag lyckades överraska med till 100 % 


Som avslutning för födelsedagarna och framförallt Stefans 30 årsdag firade vi med en fest hemma hos oss. Våra närmaste vänner från Gråbo kom och kvällen var trevlig. 
Vi bjöd på bål och snacks. 





Nu är det väl dags att börja planera i tid inför min 30 årsdag?! HAHA! 

Puss till er alla goa! 😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0