Gravid

Har glömt bort att blogga om min andra graviditet. JA, jag är GRAVID 😍 

Just nu är jag i vecka 12 + 4 dagar. Redan över 3 månader har jag varit gravid 😀 
Dessa tre första månader har varit lite kämpigt med både illamående, hunger och trötthet. Men det är ju vanligt i den första trimestern. 
Det har varit lite kämpigt på jobbet med illamående och hunger. Sedan har tröttheten tagit över på kvällstid. 

Men förhoppningsvis ska illamåendet och tröttheten försvinna nu snart. Då kanske man blir piggare igen. 

Ultraljudet har bokats till 3/3 och det skall bli spännande att kanske få se könet då. Vi hoppas på att kunna få se vilket kön det är på ultraljudet. 
Samtidigt får vi också se om det är en bebis eller två 😜 

Jag har haft tankar på att vi ska få tvillingar, så det är en liten rädsla över att Det kan vara två små i min mage. 
Det skulle nog vara lite skrämmande, men samtidigt häftigt! Men vi önskar oss en bebis 😘 

Ska försöka komma ihåg att uppdatera om min graviditet framöver och hoppas på en lika mild graviditet som förra. 

Puss på er alla! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0