Körkort!!

•  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  • 

Torsdagen den 8:e Januari gjorde jag teoriprovet på Hisingen i Göteborg. 
Jag fick ett GODKÄND prov med 52 av 62 rätt 👍 

Jag var lite nervös i början, men gjorde provet i lugn och ro. Läste frågorna flera gånger för att inte missa något. 
Jag tyckte inte att provet var svårt, fanns inga svåra eller kluriga frågor. 
Men hade ändå ej alla rätt. 


Måndagen den 12:e Januari gjorde jag uppkörningen på Mölndal i Göteborg. 
Jag fick ett GODKÄND körprov 😊 

Jag var lite nervös i början av körningen och var rädd att jag inte skulle klara provet. Jag tycker att hela körningen gick väldigt bra och jag utförde varje moment bra. Det var bara 2-3 miss jag gjorde, så det var riktigt bra. Hade en kvinnlig lärare från Trafikverket och hon var trevlig. 

SÅ jäkla gött att jag fick godkänd på båda slutproven. Det känns riktigt bra! 

NU har jag äntligen mitt efterlängtade KÖRKORT!! 😍 

Kan ändå inte förstå att JAG har fått KÖRKORT!! Haha! 

•  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0