Nya bilen

För precis en vecka sedan köpte vi våran nya bil. Det blev en vit Toyota Avensis kombi, årsmodell 2007. 
Den hittade vi på en bilfirma i Hisingen, Göteborg. 

Priset hade dem lagt på 40.000 kr, men vi fick köpa den för 36.500 kr
Billigt pris för denna kanon bil. 

Vi var först lite skeptiska för färgen... vit... Men vi tyckte att den såg väldigt bra ut, både ut och invändigt. 
Två ägare innan (första firman som sålde bilen och en privatperson). 
Den hade ändå dock gått 27 mil, men eftersom den är i så bra skick, så gör det inget. 


Den är rymlig och bensinsnål, vilket vi var ute efter. Så denna bil är perfekt för oss. 

Jag fick köra själv första gången i Göteborg, när vi hämtade bilen i Lördags. 
Det var nog lite pirrigt i allra början, men Stefan satt ju bredvid och gps:n var på för att hitta hem, haha! Jag är dålig på att hitta i Göteborg, så gps är nog min bästa vän några år framöver. 


Äntligen äger jag en TOYOTA!! 
Det är en bil som man nog alltid gillat och velat ha. 
Det var absolut inget fel på våran första bil... Volvon. Den var jävligt bra och skön bil också! Synd bara att den var så himla dyr att ha! 


Jag har kört varje dag med bilen sen vi köpte den. Är mer än nöjd. 
Två långa resor till Trollhättan har det också blivit och dit lär vi åka mycket oftare nu. 



❤️ TOYOTA AVENSIS ❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0