Beräknad förlossning

Idag den 28:e Juli är det beräknad förlossning, men bebisen verkar inte vilja komma ut än. 
Jag har bara haft lite förvärkar igår kväll och idag, men inga starka eller regelbundna sådana. Det påminner mest om en mens-liknande smärta i magen och samtidigt en smärta som strålar i ryggen. 
Bebisen var livlig och knuffades ganska hårt neråt igår kväll och det var lite obehagligt. 


Hos barnmorskan idag såg allting ok ut som vanligt och bebisen mår bra där inne. 

Jag får tålmodigt vänta på nya tecken som sätter igång förlossningen och hoppas att det inte går ut över tiden allt för mycket. 
Jag hade hoppats att bebisen skulle kommit före bf, men nu hoppas jag att han bara blir en dag senare. 
Hade varit roligt om han föddes imorgon, den 29:e, för Minna är också född 29:e. 

Tycker att tiden går långsamt när man väntar på tecken inför förlossningen, men ändå har dagarna gått väldigt snabbt senaste tiden. 

Bebisen lilla, du kan komma ut nu!
Mamma och pappa väntar tålmodigt på din födelse och vi har en storasyster som har pratat mycket om dig, fast hon inte har någon aning om vad du är för en liten filur. Hihi! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0