Babygrejer

Jag har köpt alla viktiga saker till bebisen, så allting är fixat och klart. 
Nu är det bara några smågrejer kvar att köpa, som tex mer blöjor, våtservetter, kanske lite mer söta kläder osv. 


Bebisens vagga är färdig. 

Jag spraymålade den till vitt för att den bättre ska passa in i övrig inredning som vi har hemma. 


Special beställde en söt Babynest där bebisen kan sova gott i. Såklart i grått och med stjärnor! 



Bebisens vagn köpte jag billigt och den är nu redo för användning när bebisen anländer. 


Special beställde en barnvagns-vimpel till vagnen. Tycker det är sött med dessa vimplar till både vagnar och barnrum. 


Gratis är gott! Hämtade häromdagen ett gratis baby-box och den innehöll bl.a 

- Rabattkuponger 
- Blöjor
- Våtservetter
- Napp
- Dinapp
- Haklapp
- Face/Body testkrämer


Beställde en gravidväska som kostade 399 kr och det innehöll massor av bra grejer till bebisen och mig. Allt ifrån: 

- Kortärmad body
- Snuttefilt
- Tunn babymössa
- Nappflaska
- Gosedjur
- Napp
- Våtservetter
- Reflex
- Oral-B tandkräm
- 2-pack matningsskedar
- BeSafe Gravidbälte
- Säkerhetsskydd till eluttag
- Säkerhetsskydd hörnskydd
- Massor av rabattkuponger 



Lille bebben har också fått en special beställd babyfilt i färgen grön/turkos med stjärnor på. 


Nappar och nappflaskor har köpt så det borde räcka bra i början. 
Fick även en gratis mössa till bebisen när beställde barnvagns-vimpeln. 

Kläder har jag köpt och det finns det gott om nu. Det finns så himla mycket söta kläder i butikerna, så man blir helt bebis-tokig. Skulle lätt kunna köpa ALLT!! 



Nu finns allting redo för lillebror, så nu är längtar stor tills du ligger i min famn 💜 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0