Första semesterveckan

På min första semestervecka har jag och Minna hunnit med ett besök till Vattenpalatset i Lerum
Minna och jag fick bada i bassängerna och ha kul tillsammans.


Ett besök hos barnmorskan. 
Handlat både på Jysk, Nille och ICA Kvantum


Det blev ett första besök på LekPlayset Leklandet i Alingsås
Minna hade roligt och fick busa och leka av sig några timmar. 





Roligast tyckte nog Minna var att cykla på dessa olika cyklar och andra fordon. 


Så vann mamma också en liten rosa delfin till Minna. 


Efter all bus och lek, smakade det gott med pannkakor med grädde & sylt på.


Hamburgare blev det till middag under helgen. 

Det blev även ett fikabesök hos svärföräldrarna i Söndags, som en avslutning på första veckan på min semester. 

Nästa vecka blir det lite nya äventyr! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0