Sommarlov

Idag började Minnas sommarlov och min semester
Dagen började med en sovmorgon till 08.30 och enkel frukost. 
Sedan åkte jag och Minna iväg till vårdcentralen, för jag hade tid klockan 10.00 till barnmorskan. 
Barnmorskan tog blodprover på mig och blodtrycket. Allting var perfekt! 
Hon mätte magen och lyssnade på bebisens hjärtslag. Magen hade växt och växer som den skall. Bebisen mådde också bra. 
Efter besöket hos barnmorskan tog vi en tripp till Solkatten. Handlade bara lite smått och åkte hem igen. 
Väl hemma åt jag och Minna lite lunch och tänkte gå vila oss. Men Minna var så pigg, så det blev ingen vila. 
Istället åkte vi till Vattenpalatset i Lerum och hade kul i bassängerna istället. 


Vi var nästan två timmar i Vattenpalatset och sedan åkte vi och hämtade pappa Stefan från jobbet. 


Minnas första sommarlovsdag har iallafall varit lite äventyrlig. 
Undrar vad morgondagen har att erbjuda? 

Vill önska er alla en skön semester!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0