Helgens (nytt)igheter

Fredag fick vi äntligen våran nya säng. En svart kontinentalsäng från www.furniturebox.se



Den är både snygg, prisvärd, modern och skön att sova på. Vi gillar den starkt! 


Minna provade våran säng först och somnade gott strax därpå. Gos-unge! 

Lördag fixade jag en riktig god och nyttig frukost till oss. 
På bordet fanns allt ifrån baguette, räkor, melon, jordgubbar, physalis, gurka, tomat, paprika, ost, pålägg, te och juice


Efter frukosten gjorde vi iordning oss och åkte iväg med bilen till Partille. 
Vi hade tid för byte av däck på Däckia
Det blev både nya sommardäck och nya fälgar till bilen. 


Nu kan jag bränna nytt gummi många år framåt. 

När bilen var färdig, åkte vi hem och då åkte jag vidare till "jobbet". Lördagsjobb stod på schemat. 

Älskling lagade till en mumsig Thaigryta när jag kom från "jobbet". 

Sedan blev det slappa framför film på våran nya säng och äta lite gott.  
Minna somnade tidigt och sov resten av natten. 

Söndag gjorde jag en nyttig frukost igen. Alltid gott med bär, frukt & grönsaker. 


Jag och Minna hade Mamma-Dotter-tid och då besökte vi Vattenpalatset i Lerum. Minna tyckte om att simma i bassängerna och det var en mysig dag tillsammans med min dotter ❤️ 


Detta var en helg med både nytt och nyttigheter! Ser mer framemot sådana myshelger ❤️ 

Puss & Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0