Dopet närmar sig...

Har förberett inför dopet under veckan. Vi har köpt färdigt alla saker som behövs till dopet.
Jag har planerat hur doptårtan ska se ut och ska idag göra färdigt marsipan bebisen till tårtan. 
Ikväll ska jag även hinna med att stryka kläder till dopet och göra slingor i mitt hår. 


Dopklänningen är färdig med sina turkosa silkesband. 

Vi hade först tänkt ta "Stefans gamla" dopklänning, men plötsligt ändrade sig Stefan och ville inte ha den pga att den inte är hans gamla, utan att den är Maddes & Andreas gamla. 
Vad spelar det för roll egentligen?! 
Men då blir det min gamla dopklänning även till sonen. 


Hoppas på en fin dopdag tillsammans med alla gäster som är bjudna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0