Timo's dop

Lördagen den 7/11-15 firade vi sonens dop i Lerums kyrka



Gästerna som kom till Timo's dop: 
Farmor, Glenn, Madde & Andreas. 
Ukki, Johanna, Matias, Alicia, Veronica, Leah & Vincent. 
Gammel-farmor, farfar & Christer. 
Ann-Britt & Danne.
Dennis & Rasmus. Micke. 

Resten av gästerna som var bjudna var sjuka, jobbade eller hade annan anledning, varför de tyvärr inte kunde komma. 

••• TIMO ANDREAS ••• 


Gästerna bjöds på goda smörgåstårtor. Den ena med räkor på och den andra med skinka. Båda var väldigt goda! 
Till efterrätt blev det en smarrig och nu menar jag verkligen en god marsipantårta
Tårtan bakade jag själv och är väldig glad över att jag lyckades få tårtan både fin och god. 




Alltid roligt att göra sina egna tårtor!! 
Då får jag äntligen använda fantasin och skapa något med sina händer. Kreativiteten och den konstnärliga sidan av mig får blomstra upp. 


Timo's faddrar blev: min syster Johanna och Stefans moster Ann-Britt. 
Två fina faddrar som Timo får ha i sitt liv. 


Här är Timo med sin fadder Ann-Britt. 


Här är Timo med sin fadder Johanna. 







Dagen gick snabbt, men vi hade en mycket trevlig dop till sonen vår. 
Timo fick många fina presenter och det tackar vi för. 


Vi vill tacka alla gäster som kom till Timo's dag och hoppas att ni alla haft en bra dag. 


• • • • • TIMO • • • ANDREAS • • • • • 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0