Två födelsedagar

Eftersom jag och min älskade sambo fyller år så tätt inpå varann, då brukar vi slå ihop våra födelsedagar och firar oss båda samma helg. Denna gång firade vi inget, men vi bjöd några nära & kära på hembakad marsipantårta.



Jag bakade ihop en hösttårta med två våningar och lyckades utmärkt med mina "experiment". 


Vi gav varann några presenter...
Stefan fick av mig en personlig whiskey glas som han blev väldigt glad över. 
Beställde även en huvtröja, men den var tyvärr för liten. Så typiskt! 
Jag fick många bra presenter av Stefan. En kavel där degen inte fastnar. 
Små runda bakformar. En special sprits till grädde, choklad mm och en tårtbottendelare. Alla var bra bakverktyg som jag kommer ha till användning när jag bakar mina egna tårtor. 


Johanna sov över hos oss under helgen också. 


Grattis till mig och min sambo, nu är vi 29 respektive 31 år gamla. 
Jag har ett år kvar till 30 och Stefan har ett år närmare rullatorn, haha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0