Senaste veckorna..

Veckorna rusar förbi och barnen växer så det knakar. Det syns tydligt på Timo hur snabbt han utvecklas och växer både i längd och vikt. 
Under senaste veckor har jag och barna hunnit med en resa till Trollhättan. 
Vi stannade över tre nätter och jag hann umgås med syrran min. 




Timo gillar nog sina morföräldrar, för han skrattade och gav så breda leenden både åt sin mummu och ukki när vi var hos dem. 


Jag och Minna har börjat med simning 1-2 gånger i veckan. Då går vi till Vattenpalatset i Lerum och badar i två timmar. Det är en fritidsaktivitet för Minna och då får även jag och Minna umgås tillsammans utan pappa och lillebror. 




Förra helgen umgicks vi med våra vänner Dennis och Micke. 
Vi satt ute i terassen hos Dennis och grillade korv. Barnen lekte och hoppade i stora studsmattan som Dennis skaffat. 
Det var trevligt att sitta ute och umgås. Dock var det lite kyligt, men det var mysigt och varmt att stå framför grillen när det blev mörkt utomhus. 


Timo sov gott ute i vagnen och var nerbäddad med både filt och åkpåse. 


Barnen hade roligt tillsammans. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0